KÖZPONTUNK

LASH STYLE ACADEMY
AUSTRIA

1030 Wien
Landstrasser Gürtel 33.

Magyarország: +36705040318
Ausztria+436641239429

Hívj minket

SZEMPILLA STYLIST / VISZONTELADÓ / ORSZÁGOS KÉPVISELET

Azok számára akik velünk partneri kapcsolatot szeretnének kialakítani, különleges lehetőségeket biztosítunk. Fontos, hogy ebben az esetben telefonon keress bennünket!

Magyar elérhetőségünk: 06705040318
Ausztriai központi telefonszámunk: +436641239429

ÁLTALÁNOS

GY.I.K / INFORMÁCIÓK

Nem kapom meg emailben sem a rendelési adatokat, sem semmi egyebet.

Nagyon fontos, hogy Email címedet pontosan add meg. Ellenkező esetben rendszerünk nem fog tudni kiküldeni számodra semmit. Az esetek 99%-ban ennek a rosszúl megadott Email cím áll a hátterében.

Amennyiben az Email cím helyes, úgy Google, Freemail vagy Citromail fiókok használata esetén érdemes átnézni a SPAM mappát is, mert előfordulhat, hogy az általunk kiküldött Emailek oda kerülnek először.

A termékeket regisztráció nélkül is meg tudom vásárolni?

Igen! Weboldalunk regisztráció nélkül is elfogadja a rendelések leadását. Ellenben, ha regisztrálsz, sokkal több kényelmi funkció érhető el számodra.

Elfelejtettem a belépési adataimat, mit tudok tenni?

Kattints a jobb felsó sarokban található Belépés / Regisztráció gombra majd ezt követően az Elfelejtetted jelszavad -ra és kérj új jelszót.

Új jelszó kérése esetén rendelkezned kell azzal az Email fiókkal melyet a regisztrációkor megadtál.

Hogyan tudok rendelést leadni?

Első lépésben válogassa össze a termékeket, melyeket meg szeretne rendelni. Ehhez semmi mást nem kell tennie, mint kattintson a SHOP menüpontra, ahol a termékek elérhetőek. A termékkategóriákban könnyen megtalálhatja a keresett termékeket. Ezeket a KOSÁRBA TESZEM gombbal tudja hozzáadni a vásárlási kosarához. Amikor minden terméket hozzáadott a kosárhoz, a jobb felső sarokban található kosár ikonnal tudja azokat megrendelni és fizetni.

Ki tudom próbálni a termékeket mielőtt megvásárolom azokat?

Igen, első sorban cégünk központi bemutatótermében és oktatási központjában, ami Ausztria területén Bécs városában található. Illetve, Magyarországon számos viszonteladó partnerünknél, akiket a partnereink menüpontban találsz meg. Termékteszteléshez időpont egyeztetés szükséges.

Tudok leadni rendelést telefonon keresztül is?

Cégünk alapvetően az online rendelések leadására specializálódott. Ennek ellenére igen, tudsz leadni telefonon is rendelést viszont ebben az esetben rendelésenként plusz nettó 2000 Ft. díjat számolunk fel, melyet a kiállított számlához adunk hozzá. Továbbá, nem tudjuk garantálni, hogy kollégáink mindig elérhetőek lesznek. Kérlek amennyiben ez lehetséges online felületünkön add le a rendelésedet.

INFORMÁCIÓK / GY.I.K.

ÁRAZÁS ÉS FIZETÉS

Milyen pénznemben tudom fizetni a termékeket?

Termékeinket Magyar Forintban (HUF) tudja fizetni, az OTP banknál fentartott számlaszámunkra.

Milyen fizetési lehetőségek / módok vannak?

A rendelés leadásának utolsó lépésében ki tudod választnai a fizetési módot. Cégünk kizárólag előre utalással, bankkártyás és hitelkártyás fizetéssel valamint PayPal -al fogadja el a rendelések kiegyenlítését. A rendelési és fizetési adatok a rendelés leadását követően kiküldésre kerülnek az előzetesen megadott E-mail címre. A megküldött emailben szerepelnek a banki utaláshoz szükséges információk is. A választott módon tudod kifizetni számlát.

Utánvétes fizetésre van lehetőség?

Nincs. Cégünk nem fogad el utánvétes fizetéssel leadott rendeléseket.

Fizetési adataim biztonságban vannak?

Igen 100%-ig. Cégünk nem kér be fizetési és kártya adatokat, Ön kizárólag a bankja által biztosított fizetési lehetőségeken keresztül, vagy a PayPal rendszerében fizet. Erre minden esetben a bank által biztosított szoftvert használja, vagy a PayPal felületét.

INFORMÁCIÓK / GY.I.K.

GARANCIA ÉS TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE, ELÁLLÁS

Meddig garanciálisak az eszközök?

Minden termék / eszköz adatlapján fel van tüntetve a garanciális idő. A termék / eszköz garanciáját veszíti, ha az megsérül, vagy lejár a garanciális idő.

Hogy tudom visszaküldeni a terméket? Elállás joga.
  • Kizárólag olyan termék visszaküldésére van lehetőség, mely bontatlan, sérülésmentes állapotban van, és az saját dobozában kerül visszaküldésre. A doboznak is sértetlennek kell lennie.
  • A folyadékoknak bontatlan állapotban kell lenniük. Bontott folyadékokat semmilyen körülmények között nem vásárolunk vissza. A folyadékok kibontását követően elindul egy úgynevezett polimerizációs folyamat, mely nem visszafordítható.
  • Sérült, hiányos, vagy használt terméket nem áll módunkban visszavásárolni.
  • Vevő a 14 napig gyakorolhatja az elállás jogát. Termékeinket a kézhezvételtől számítva maximum 14 napig vásároljuk vissza. A 15. naptól a termékeket nem áll módunkban visszavásárolni.
  • A visszaküldött termékekről a csomag kézhezvételétől videófelvételt készítünk, mely pontosan bemutatja a csomag felbontását és a termék, vagy termékek állapotát. A megküldött termékek egy vizsgálati folyamaton esnek át, ahol megállapításra kerül a termékek éppsége és azok szakszerű visszaküldése.
Utánvétes fizetésre van lehetőség?

Nincs. Cégünk nem fogad el utánvétes fizetéssel leadott rendeléseket.

Garancia vesztés, nem rendeltetésszerű használat.

Termékeink után megvonjuk a garanciát amennyiben azokat nem rendeltetésszerűen használják. Termékeink speciálisan és célirányosan műszempilla építésre lettek készítve és kifejlesztve. Kizárólag ezen a területen használhatóak.

Termékeink garanciájukat vesztik sérülések esetén is.

Nem tartozik ide a rendeltetésszerű használatból eredő felületi kopás vagy karcolódás.

ELÉRHETŐSÉGEINK

  • +36 70 50 40 318 (Simon Tibor)
  • +43 664 123 94 29 (Hajnalka Simon-Lendvai)
  • info@lashstyle.hu
Kérdésed van?

LÉPJ VELÜNK KAPCSOLATBA ÜZENETBEN

Az üzenetre a lehető leggyorsabban válaszolni fogunk, de maximum 24 órán belül. Kérlek vedd figyelembe, hogy rengeteg üzenetet kapunk egy nap alatt, és időbe telik azok feldolgozása. Köszönjük megértésedet. 🙂